Anasayfa 2 Ders Notları 2 Kısa Dönem – öğretmenlik öğretmenlik sınav işlemleri

Kısa Dönem – öğretmenlik öğretmenlik sınav işlemleri

Okuyucumuzdan gelen sorunun cevabını burada paylaşmak istedim ki bu konularda bilgi almak isteyen arkadaşlara yardımcı olabilelim.

Hocam merhabalar!
Öncelikle bilgilendirme konusunda çabanız için çok teşekkürler.
1-2-3 ağustosda sınava gireceğim, size sormak istediğim şey ise; sınavda neler yapılyor yani ne gibi işlem yapılıyor neler soruluyor?

Cevap

Hocam sınava alınırken o gün epeyce kayıt işlemlerinden geçiyorsunuz.Tam 3.gün başvuru süreniz var fakat başvuru yerine erken gitmenizde fayda var.O gün tahminimce üniversite arkadaşlarınızla nizamiye önünde görüşür hasret giderirseniz.Şahsen ben irtibatımın kesildiği bir kaç arkadaşımla orada görüştüm.

Sonra 50 şer kişilik gruplar halinde (ki bu 50 şer kişilik gruplar değişebilir). İçeri alınıyorsunuz. Farklı yerlere kayıtlarınızı yaptırıyorsunuz. Bazı başvuru merkezlerinde mülakatlar yapılıyor. Ben İzmir Gaziemir’de girdim tam anlamı ile mülakat olmadı. Mülakat derken adınızı, soyadınız, şehit yakını mısınız yada istenilen meslek grubun da mı olduğunuz tespit ediliyor.
Sonra gruplar halinde sınıflarda sınava tabii tutuluyorsunuz. Sınav soruları ales sorularına çok benzemekte. Mantık soruları çok ağırlıkta. Sınav bittikten sonra yine kayıt evrak doldurma işlemlerinize devam ediyorsunuz. İşleminiz bitiyor daha sonra 9 – 10 Ağustos’u bekliyorsunuz.
Askerlik yerleriniz, kısa dönem mi uzun dönem mi yoksa asker öğretmenlik mi bunlar internetten açıklanıyor.

Hakkında Veli Kuzu

3 yorum

  1. Dediğin gibi 10 ağustosda ne olarak yapıcağım açıklandı.Peki askeri öğretmen olarak hanği okulda yapıcağım ne zaman açıklanıyo ve nereden bakılıyo :D

  2. kısa dönem olarak samsun sıhhıyeye giden askerlerin orda yaptıkkları 10 günlük askerlik şafaktan düşüyor mu?

  3. cumartesiye 80 geometri test ödevim var ve daha sadece 1 test çözdüm merhaba tatil

  4. BİZLERDE ŞUBATTA İLK ATAMA MüJDESİ BEKLİYORUZ.HERKES EVLENİYOR YUVA KURUYOR BİZLERSE HALA KPSS SINAVI İLE UĞRAŞIYORUZ

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak.

x

Check Also

Atatürk İnkılabının Siyasi Alanda Yapılan İnkılaplar Boşluk Doldurma

ATATÜRK İNKILABININ GENEL NİTELİKLERİ VE SİYASİ ALANDA GERÇEKLEŞTİRİLEN İNKILAPLAR 1- Türk inkılabı ...