Başlangıç | Ders Notları | Sosyal bilgiler 7.sınıf online sbs deneme sınavı çöz

Sosyal bilgiler 7.sınıf online sbs deneme sınavı çöz

Arkadaşlar sizlerden gelen yoğun talep doğrultusunda.Sosyal bilgiler 7.sınıf sbs seviye belirleme sınavı deneme sınavı testi çözebilirsiniz.

Deneme sınavını çözmek için tıklayınız

MAİL ABONELİĞİNE KATILIN

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Hakkında: Veli Kuzu

128 yorumlar

  1. bence çoooooooooooooooooook güzel testler kim hazırladıysa ellerine sağlık brovo tek kelimeyle muhteşem derim başka bşy demem

  2. yanı kımın sosyal bılgler oğretmenı ya hangı sosyalcı yapar bole vatana yaralı iişleri:D

  3. bence de çoooook güzel devamını bekliyoruzzzzzzzz

  4. hazırlayan öğretmenin ellerine sağlık çok beğendim……

  5. bence bu sorular çocuk oyuncağıydı siz bizle oyunmu oynuyorsunuz yani bu sorular çok kolaydı ama genede kafa kafa karıştırıcı sorular vardı elinize sağlık fakat daha zor hazırlamanızı tavsiye ederim.

  6. bence çok güzel

  7. bence güzel

  8. ben o kadar çok beğendim ki anlatamam. ellerinizeeeeeee sağlıııııkkkkkkkkkk.TEŞEKKÜRLER…

  9. bence çooooooooooooooooooook güzel hazırlayana çook teşekkürler devamı için başarılar

  10. bence çoooooooooooooooooook güzel testler kim hazırladıysa ellerine sağlık brovo tek kelimeyle muhteşem derim başka bşy demem

    merve Says:

    Mart 7th, 2009 at 16:27
    yanı kımın sosyal bılgler oğretmenı ya hangı sosyalcı yapar bole vatana yaralı iişleri:D

    özlem Says:

    Mayıs 6th, 2009 at 08:19
    bence de çoooook güzel devamını bekliyoruzzzzzzzz

    büşra Says:

    Mayıs 15th, 2009 at 08:30
    hazırlayan öğretmenin ellerine sağlık çok beğendim……

    abdurrezzak Says: Your comment is awaiting moderation.

    Mayıs 23rd, 2009 at 11:08
    bence çooooooooooooooooooook güzel hazırlayana çook teşekkürler devamı için başarılar

  11. hepinize katılıyorum

  12. sorular gerçekten çok güzeller kim hazırladıysa ellerine sağlık bence daha fazla konu ve daha fazla soru daha ii olur

  13. hazırlayan öğretmeniin öğrencileri çok şanslı bu konuda

  14. bncede çok güzl testler ayrıca haticemisin nesin neresi kolay be burda millete hava atmaya diyon yoksa sbs de zor yaparsın bu soruları!!!!
    ellerinize sağlık harika olmuş beenmeyenler çözmek zorunda diil beendiklerinde bizede getirebilirler…zuhahaa

  15. ingilizce bazı şeyler gerisi güzel

  16. valla bundan güzel soru hiç bi yerde bulamazsınız……

  17. bence mükemel elerinize salik

  18. ya güzel bir sitede neden sadece sosyal bilgiiler koydunuz diğerlerinide koysaydını süper olurdu

  19. güzel olmuş ama biraz kazık

  20. iğrenççç hiç beğenmedim çok güzel olabilirdi berbat vede çok zor sorular:S

  21. uffff süper çok kolayy

  22. ben 7. sınıfa yenı geçmeme rahmen daha 3 gun oldu hiç bişi bilmıom ama 200 aldım

  23. elineze sağlık

  24. çok güzel çok harika

  25. arkadaşlar ben 500 tam puan aldım

  26. ya güzel de ben beğenmedim nasılım aynı meral hoca gibi dimi gözde qız yarın sınav var ya ufffffffffffffffffff sen çalıştın mı okuyanlara tuhaf gelebilir ama babam msneyi yasakladı ben napim :)

  27. bence bu test çok kolaydı keşke bize yazılıdada böyle kolay sorsalar

  28. kim yazdıysa

    kim yazdıysa______…bu site iğrenç berbat
    istediğimi bulamadım bide bu siteyi yardımcı olsun diye yapmışınız yuhhhh size

  29. bence çok güzel ellere saglık diger derslerinde olmasını isteriz

  30. kim hazırladıysa eline sağlık çok güzel sadece 4 yanlışım çıktı

  31. yürekleri yakan güzeller güzeli şeyme ayrıcada çalışkannn

    yyha muhşem birsiniz hocam yha böle sizn gibi öğrençilerin başarılı omasını isteyen kaç hoca vardırki testlerinizn devamını beklerim süper olmuş ellirinize sağlık saolun sizi çokk öptüm byyy ama testin devamı getirmeyi unutmayın

  32. çok gzl sorular ilerde tarih öğretmeni olucam şimdi tarih öğrt okuyorum buarada slm

  33. çok
    güzel,
    harika
    sorular
    hazırlamışlar
    çok
    beğendim.

  34. ehhhh işte güzeldi bazı sorular hariç

  35. güzeldi sosyalci velooooooo full çektim birşey değildi

  36. çoooooooook güzel hazırlanıyorum bunu yapan süper olmuşş

  37. mütişisniz!

  38. acaayip kolaydı muhteşem sorular vardı daha iyilerini beklwriz.

  39. sibel karahan

    gerçektennn sorularr sprrr 2 yanlışım çıktıı inş sınavdada böle çıkardırımm herkesee boll şanslar sınavlardaa !!!

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.